میکروبلاگ شاتوت بیا یک بار با احساس باشیم

بیا در کوچه باغ شهر احساس
شکست لاله را جدی بگیریم

اگر نیلوفری دیدیم غمگین
برای قلب پر دردش بمیریم

بیا در کوچه های تنک غربت
برای هر غریب سایه باشیم

بیا هر شب کنار ساحل رود
برای پیچکی همسایه باشیم

اگر صد بار قلبی را شکستیم
بیا یکبار با احساس باشیم

 



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت21:55---14 اسفند 1390
salam mamnunam ke behem sar zadi merc az link manam milinkametbazam bia


SaEeD
ساعت5:11---12 اسفند 1390
salam
in webloge mane
http://saeed507.blogfa.com/
yesar bezan va hatmanam nazar bede
age khoshetam oomad link kon mano
montazeretam


fateme
ساعت19:03---10 اسفند 1390
slm.
mer30 ke be man sar zadi.
webet kheyli ba ehsase
manam linket kardam
bye


آجی فاطمه
ساعت16:51---9 اسفند 1390
سلام
مرسی به ما سرزدی من لینکت کردم مارو با اسم دختر عم اگه دوست داشتی لینک کن


آجی فاطمه
ساعت16:51---9 اسفند 1390
سلام
مرسی به ما سرزدی من لینکت کردم مارو با اسم دختر عم اگه دوست داشتی لینک کن


آجی فاطمه
ساعت16:51---9 اسفند 1390
سلام
مرسی به ما سرزدی من لینکت کردم مارو با اسم دختر عم اگه دوست داشتی لینک کن


poorya
ساعت15:52---9 اسفند 1390
خیلی سخت است وقتی همه کنارت باشند و باز احساس تنهایی کنی. وقتی عاشق باشی و هیچ کس از دل عاشقت باخبر نباشد . وقتی لبخند می زنی و توی دل گریانی . وقتی تو خبر داری و هیچ کس نمی داند . وقتی به زبان دیگران حرف می زنی ولی کسی نمی فهمد . وقتی فریاد می زنی و کسی صدایت را نمی شنود . وقتی تمام درها به رویت بسته است... آن گاه دستهایت را به سوی آسمان بلند می کنی و از اعماق قلب تنها و عاشق و گریانت بانگ برمی آوری که: « ای خدای بزرگ دوستت دارم!» و حس می کنی که دیگر تنها نخواهی ماند. @} ;-@} ;-

SaEeD
ساعت0:23---9 اسفند 1390
سلام مریم جان
وبلاگت قشنگه
اگه خواستی لینک بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 اسفند 1386برچسب:, | 18:13 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ